شرکت طراحی سایت در تبریز

طراحی سایت در تبریز

شرکت طراحی سایت در تبریز

طراحی سایت در تبریز

آموزش پایتون در تبریز | آموزشگاه ویرا | 09149994045

آموزش پایتون در تبریز

آموزش پایتون در تبریز به شکل تخصصی در آموزشگاه سپیدار

زبان برنامه نویسی پایتون یک زبان ساده و کاربردی بوده که با دریافت آموزش های لازم می توانید از قابلیت های آن بهره مند شوید. با توجه به اینکه این زبان برنامه نویسی از محبوبیت فوق ‌العاده‌ای در میان جوامع علمی برخوردار است، آموزشگاه ویرا با برگزاری دوره های آموزش پایتون تبریز سعی کرده شما را مهیای حضور در مشاغل و حرفه های مختلف با استفاده از برنامه نویسی پایتون خواهد کرد.

زبان برنامه نویسی پایتون یک زبان شی گرا و سطح بالا بوده که برای توسعه نرم افزارهای کاربردی و به منظور ایجاد شرایط مناسب برای وب، مورد استفاده قرار می گیرد. جذابیت بسیار بالای این زبان برنامه نویسی در زمینه طراحی و تولید سریع نرم افزارهای کاربردی کمک می‌کند تا با یادگیری اصول و تکنیک های آن به راحتی بتوانید در زمینه برنامه نویسی اقدامات لازم را انجام دهید.

نوع طراحی و ساخت این زبان برنامه نویسی به شکلی است که نسبت به زبان های برنامه نویسی دیگر، خواندن و ترجمه کدهای موجود در آن به سادگی امکان پذیر خواهد بود.

VIRA


آموزش تعمیرات موبایل تبریز

آموزش تعمیرات موبایل در تبریز در آموزشگاه معتبر ویرای تبریز

اهداف مجموعه ویرا از برگزاری این دوره آموزش تعمیرات موبایل در تبریز:

آموزش تعمیرات موبایل تبریز که توسط مجموعه آموزشی ویرا ارائه می شود از مهمترین محورهای آموزشی ما می باشد که در این دوره های آموزشی قصد داریم تا دو هدف مهم را دنبال کنیم :

آموزش تعمیرات موبایل در تبریز

اولین هدف، ارتقاء سطح علمی کارآموزان می باشد که این مهم خصوصا در آموزش تعمیرات موبایل در تبریز محقق نمی شود مگر به مدد مربیان با تجربه در بازار کار هدف دوم کمک به خود اشتغالی بعد از فارغ التحصیلی در آموزشگاه می باشد به این معنی که کارآموز با گرفتن مشاوره به طور مثال بعد از پایان دوره آموزش تعمیرات موبایل در کلانشهر تبریز و سایر شهر ها بتواند بهترین مکان و بهترین تجهیزات ممکن را برای شروع کار و خود اشتغالی تهیه نماید.

این دوره آموزشی در مرکز تخصصی ویرا با سابقه 20 سال آموزش موفق برگزار می گردد . این دوره های آموزشی با مدرک رسمی سازمان آموزش فنی و حرفه ای بوده و کار آموز با شرکت در کلاسهای عملی بعد از اتمام دوره خواهد توانست با اعتماد به نفس فعالیت خود را در زمینه تعمیرات موبایل شروع نماید. آموزش تضمینی در کارگاه های مجهز شعبه تخصصی تعمیرات موبایل ویرا با بهره گیری از اساتید بازار کار و مجرب راه ورود به بازار کار را برای شما هموار می سازد.

تعمیرات موبایل در دو ترم سخت افزار و نرم افزار به صورت کاملا تخصصی اجرا می شود و پس از پایان دوره به کارآموزان مدرک رسمی و بین المللی سازمان آموزش فنی و حرفه ای اعطا می گردد، که برای اخذ پروانه کسب لازم بوده و قابل ترجمه برای کار در سایر کشورها می باشد.

آموزش تعمیرات موبایل در تبریز

اطلاعات تماس

آدرس آموزشگاه فلکه رودکی به سمت فلکه معلم روبه روی برج ارم ط3 چتر ابی آموزشگاه آراد فنی و حرفه ای ویرا

شماره تماس 04133296801

شماره پشتیبانی 09149994045

در تمامی پیام رسان ها 09366825343

ساعات کاری ۹صبح تا ۲۱ شب

آموزشگاه ویرا تخصصی ترین و بروز ترین کارگاه عملی تعمیرات موبایل در شمال غرب کشور را دارا می باشد که به واسطه داشتن ابزار بروز و مجهز و استفاده از متخصصان این رشته در امر آموزش ، آموزش های رشته تعمیرات موبایل رو بر عهده گرفته و کار آموزان را بعد از آموزش جهت معرفی به بازار کار و شروع به کار در این رشته راهنمایی مینماید . ما مفتخر به آن هستیم که از زمان تاسیس آموزشگاه در شهر تبریز 48 مغازه را برای کار آموزان تاسیس و بعد از طی مراحل آموزش این دوستان را مشغول به کار کرده ایم

دوره های حضوری که در آموزشگاه ویرا برگزار میشود :

  1. آموزش تعمیرات موبایل
  2. آموزش بازار های مالی (فارکس و ارزدیجیتال)
  3. آموزش طراحی سایت
  4. آموزش پایتون
  5. آموزش ICDL
  6. آموزش معماری
  7. آموزش آشپزی

آموزشگاه ویرا تخصصی ترین و بروز ترین کارگاه عملی تعمیرات موبایل در شمال غرب کشور را دارا می باشد که از زمان تاسیس آموزشگاه در شهر تبریز 48 مغازه را برای کار آموزان تاسیس و بعد از طی مراحل آموزش این دوستان را مشغول به کار کرده ایم بیشتر بخوانید …

منبع : آموزشگاه ویرا تبریز